.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت یکی از اعضای نشریه رسایی

محمدسعید ذاکری دبیر سیاسی هفته‌نامه ۹ دی بازداشت شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، شب گذشته محمد سعید ذاکری دبیر سیاسی هفته‌نامه ۹ دی به دلیل انتشار یادداشتی(با عنوان لاریجانی از چه می‌هراسد؟) در این هفته‌نامه احضار و بازداشت شد.

روز گذشته، محمد رضا نقدی و محمدسعید ذاکری دو تن از نویسندگان هفته‌نامه ۹ دی احضار و بازداشت شدند که پس از اینکه محمد رضا نقدی اعلام کرد که مقاله مذکور نوشته نامبرده نیست، وی آزاد گردید.

در عین حال وکیل رئیس مجلس گفت که بازداشت دبیر سیاسی هفته‌نامه "۹ دی" با دستور مدعی‌العموم صورت گرفته و لاریجانی در این زمینه شکایتی نداشته است.

احمد علیجانی وکیل علی لاریجانی به خبرگزاری فارس گفت که رئیس مجلس شورای اسلامی شکایتی از مسئولان هفته‌نامه "۹ دی" نداشته است.

وی خاطر نشان کرد که احضار محمدرضا نقدی نویسنده مطلب انتقادی علیه لاریجانی در "۹ دی" و بازداشت محمدسعید ذاکری دبیر سیاسی این هفته‌نامه، به دستور مدعی العموم صورت گرفته است.

علیجانی متذکر شد که نه او و نه دیگر وکیل علی لاریجانی که روحانی است، هیچ شکایتی در خصوص یادداشت انتقادی "۹ دی" نکرده‌اند.

وی همچنین توضیح داد که شکایت رئیس مجلس از حجت‌الاسلام حمید رسایی مدیر مسئول هفته‌نامه "۹ دی" که پیش از این صورت گرفته بود نیز، منتفی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.626 seconds.